Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Introducere

Această politică descrie informațiile pe care este posibil să le colecteze BRADY în cadrul utilizării serviciilor pe care le oferim, modul în care colectăm informații și modul în care acestea sunt utilizate. De asemenea, această politică indică măsurile de precauție pe care le luăm pentru a vă proteja confidențialitatea și cum ne puteți contacta pentru întrebări sau solicitări privind confidențialitatea datelor.

 

Cuprinsul politicii


Secțiunea A: Informațiile personale

Informațiile personale sunt informații despre o persoană fizică, identificabile imediat ca aparținând persoanei respective. Informațiile personale includ date precum numele, adresa, adresa de e-mail și/sau numărul de telefon al persoanei și este posibil să includă adresa de protocol internet (IP) a computerului dvs.

Nu vom colecta în mod activ informații personale despre dvs. decât dacă ni le furnizați voluntar. Puteți alege oricând să nu ne contactați prin e-mail, să nu participați la un sondaj sau să nu furnizați informații personale pe site-ul nostru web. Alegerea dvs. de a nu participa la aceste activități online nu va afecta capacitatea dvs. de a naviga pe site-ul nostru web și de a citi sau descărca informațiile oferite pe site.

Vom colecta în mod pasiv date personale de la dvs. în cadrul unei simple vizite a site-ului nostru web. Pentru mai multe informații despre datele pe care le vom colecta, consultați Secțiunile C și D de mai jos.


Secțiunea B: Copiii cu vârsta mai mică de 18 ani

Acest site nu este destinat copiilor cu vârsta mai mică de optsprezece (18) ani și nu colectează intenționat informații identificabile personal de la copii.

 

Secțiunea C: Informațiile pasive colectate

Acestea sunt informații colectate pasiv în timp ce vizitați site-ul nostru web. Aceste informații sunt utilizate pentru a ne ajuta să înțelegem modul în care este utilizat site-ul, pentru a putea îmbunătăți continuu conținutul, performanța, adecvarea și utilitatea acestuia. Colectăm două tipuri de date pasive: date de navigare și informații despre dispozitive.

Datele de navigare:

Datele de navigare includ fișiere jurnal și date despre secvența de clicuri. Datele de navigare pot identifica browserul web și sistemul de operare al unui utilizator, momentul și durata pe care un utilizator vizitează un site web, paginile pe care un utilizator le vizualizează pe un site web și adresa site-ului web pe care utilizatorul îl vizita anterior.

Colectăm aceste informații și le utilizăm pentru a administra un site web, a îmbunătăți conținutul acestuia și a compila statistici agregate în scopuri de marketing și cercetare.

Informațiile despre dispozitive:

Informațiile despre dispozitive sunt adresa dvs. IP, modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă.

 

Secțiunea D: Modulele cookie și etichetele de internet

Pentru a ne deservi utilizatorii online, utilizăm „module cookie" și fișiere similare pentru a vă personaliza experiența de navigare pe site. Modulele cookie sunt mici fișiere de date transferate pe computerul, telefonul mobil sau alt dispozitiv al dvs. prin browserul web la solicitarea unui site web. Modulele cookie se împart în două categorii mari:

  • Modulele cookie de sesiune - aceste module cookie le permit site-urilor web să asocieze acțiunile unui utilizator în timpul unei sesiuni de navigare. Prin urmare, modulele cookie de sesiune sunt temporare și după ce închideți browserul, toate modulele cookie de sesiune sunt șterse. Modulele cookie de sesiune sunt utilizate pentru a facilita navigarea pe site-urile web și a colecta informații statistice. Un exemplu comun este funcția coș de cumpărături, în care site-ul va stoca detalii despre coșul dvs. de cumpărături pe măsură ce avansați în procesul de finalizare a comenzii.
  • Modulele cookie persistente - aceste module cookie rămân pe computerul sau dispozitivul dvs. pe perioada specificată în modulul cookie. Acestea sunt activate de fiecare dată când vizitați site-ul web care a creat un anumit modul cookie. De asemenea, modulele cookie persistente facilitează navigarea pe site-urile web și colectarea informațiilor statistice și sunt utilizate pentru a personaliza un site web pentru un utilizator, de exemplu prin stocarea parolelor și preferințelor, astfel încât utilizatorii să nu trebuiască să le introducă din nou de fiecare dată când vizitează un site web. Un exemplu comun este o funcție de conectare automată sau de „memorare utilizator" după ce vă înregistrați mai întâi pe un site web.

Modulele cookie funcționale (persistente)

Aceste module cookie îi permit site-ului nostru web să rețină informațiile pe care ni le furnizați prin site-ul nostru web și alegerile pe care le faceți (cum ar fi, numele de utilizator, articolele pe care le-ați adăugat în coșul de cumpărături și produsele pe care le-ați vizualizat recent). Modulele cookie îi permit site-ului nostru web să îmbunătățească serviciul pe care vi-l oferim (precum și să ofere un anumit grad de personalizare a site-ului web).

În conformitate cu Regulamentele CE, vă solicităm acordul să transferăm aceste module cookie pe computerul sau dispozitivul dvs. și utilizând site-ul nostru web vă exprimați acordul cu faptul că putem transfera aceste module cookie pe computerul sau dispozitivul dvs.

Module cookie de performanță (de sesiune)

Aceste module cookie colectează informații despre modul în care vizitatorii utilizează site-ul nostru web, cum ar fi domeniul de referință, frecvența vizitelor pe anumite pagini web și timpul petrecut de utilizatori la fiecare vizită a site-ului nostru web. Aceste module cookie nu colectează informații identificatoare personal și datele colectate sunt anonime. Utilizăm aceste module cookie pentru a monitoriza serviciile pe care le furnizăm prin site-ul nostru web și a aduce îmbunătățiri site-ului web în ansamblu.

În conformitate cu Regulamentele CE, vă solicităm acordul să transferăm aceste module cookie pe computerul sau dispozitivul dvs. și utilizând site-ul nostru web vă exprimați acordul cu faptul că putem transfera aceste module cookie pe computerul sau dispozitivul dvs.

Alte tipuri de module cookie, cum ar fi cele de „retargeting", „comportamentale" sau de publicitate prin bannere

Colaborăm cu firme publicitare terțe selectate, care este posibil să transfere module cookie pe computerul sau dispozitivul dvs. în timp ce vizitați site-ul nostru web. Aceste firme publicitare utilizează informațiile colectate în cadrul acestor module cookie pentru a servi reclame relevante pentru dvs. și interesele dvs.

Pentru modulele cookie transferate de terți (Google Analytics), vă rugăm să consultați declarațiile făcute de aceste părți pe site-urile lor web respective. Vă atragem atenția că nu avem nicio influență asupra conținutului acestor declarații, nici asupra conținutului modulelor cookie ale acestor terți: Modulele cookie Google Analytics.

Alte tipuri de module cookie în uz pe acest site:

Google (Analytics, Conversie AdWords, Liste de utilizatori AdWords, Segmente de public, Remarketing dinamic)

Acest site web utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web de la Google Inc. („Google"). Google Analytics utilizează module cookie, respectiv fișiere text de stocat pe computerul dvs. și care ne permit să analizăm modul cum utilizați site-ul web. Informațiile generate de modulul cookie despre modul cum utilizați site-ul web (inclusiv adresa dvs. IP) sunt transmise de obicei pe un server Google din SUA și vor fi stocate acolo. Google va utiliza aceste informații în numele operatorului acestui site web în scopul de a evalua modul cum utilizați site-ul web, a compila rapoarte despre activitatea pe site-ul web pentru operatorii site-ului web și a furniza alte servicii legate de activitatea pe site-ul web și utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații unor terți dacă are obligația legală sau dacă acești terți procesează informațiile în numele Google.

Adresa IP nu va fi asociată cu alte date deținute de Google. Puteți refuza utilizarea modulelor cookie schimbând setările din browser; cu toate acestea, vă atragem atenția că este posibil să nu puteți utiliza toate funcțiile acestui site web în acest caz. Utilizând acest site acceptați ca Google să vă proceseze datele în modul descris mai sus și în scopul mai sus menționat.

Colectarea și stocarea datelor pot fi revocate în orice moment cu intrarea în vigoare ulterioară. În ceea ce privește discuția curentă despre utilizarea instrumentelor de analiză cu adrese IP complete, vă atragem atenția că acest site web utilizează Google Analytics cu extensia „_anonymizeIp ()" și prin urmare adresele IP sunt procesate numai în formă prescurtată pentru a asigura că nimeni nu vă va putea stabili identitatea.

Politica de confidențialitate Google Analytics.

Renunțarea la module cookie Google Analytics.

https://policies.google.com/privacy

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/

Eloqua

Oracle Eloqua este utilizat pe acest site web și pentru servicii de e-mail. Eloqua transmite un modul cookie pentru o mai bună experiență, urmărire și analiză a utilizatorului, cu excepția situației în care există deja un modul cookie Eloqua pe dispozitivul dvs. Dacă ați vizitat deja un site web care utilizează Eloqua, este posibil să aveți deja un modul cookie Eloqua. Dacă doriți să preveniți utilizarea modulelor cookie Eloqua pe dispozitivul dvs. în viitor, acest lucru este posibil de la acest link: Renunțarea la module cookie Eloqua. În caz contrar, aveți oricând posibilitatea de a nu utiliza formulare de contact, ci de a ne contacta prin telefon sau e-mail.

Politica de confidențialitate Oracle Eloqua.

Renunțarea la module cookie Oracle Eloqua.

https://www.oracle.com/legal/privacy/marketing-cloud-data-cloud-privacy-policy.html

https://www.oracle.com/marketingcloud/opt-status.html

 

Nume cookie

Legat de

Funcție

Durată de viață

Eloqua

Eloqua

Analizează utilizarea site-ului web, urmărește comportamentul utilizatorului

730 zile

ELQSTATUS

Eloqua

Analizează utilizarea site-ului web, urmărește comportamentul utilizatorului

730 zile

_ga

Google Analytics

Utilizat pentru a distinge utilizatorii.

730 zile

_gid

Google Analytics

Utilizat pentru a distinge utilizatorii.

1 zi

_gat

Google Analytics

Utilizat pentru a accelera rata de solicitări.

1 minut

Permisiunea dvs.:

Când vizitați pentru prima oară site-ul nostru web, vi se va solicita să acceptați tipurile noastre diferite de module cookie. Pentru fiecare categorie, puteți permite sau refuza modulele cookie. În orice moment, puteți să schimbați setările privind modulele cookie pentru site-ul nostru web și astfel să vă revocați permisiunea.

Modul de controlare și de ștergere a modulelor cookie

Vă atragem atenția că dezactivarea modulelor cookie poate face ca anumite caracteristici și funcționalități ale site-ului nostru web să nu funcționeze pentru dvs.

Meniul Ajutor din bara de meniu a majorității browserelor vă va indica modul în care puteți preveni acceptarea modulelor cookie noi de către browser, modul de setare a browserului să vă solicite intervenția când primiți un modul cookie nou și modul de a dezactiva complet modulele cookie.

Etichete de internet:

Etichetele de internet (denumite și GIF-uri de un singur pixel, GIF-uri transparente, GIF-uri invizibile și GIF-uri 1 pe 1) sunt similare cu modulele cookie, dar sunt mai mici și sunt utilizate pentru a colecta date precum adresa IP și tipul de browser referitoare la computerul utilizatorului. Utilizăm aceste informații pentru a monitoriza activitatea în scopul îmbunătățirii viitoare a site-ului nostru web.

 

Secțiunea E: Informațiile active furnizate voluntar

Pe lângă informațiile pasive colectate după cum este descris mai sus, acest site web colectează activ informații pe măsură ce le furnizați voluntar când faceți anumite solicitări pe site-ul web. Unele din informațiile colectate sunt personale și unice dvs. (consultați Secțiunea A: Informațiile personale). Colectăm date personale de la persoane care se înregistrează pe site și vizitatori ai site-ului web pe bază voluntară. Vizitatorii nu sunt obligați să furnizeze aceste informații.

Dacă în timp ce vizitați unul din site-urile noastre web completați un formular, trimiteți un e-mail sau efectuați o altă tranzacție, este posibil ca acest site web să vă colecteze numele, numele companiei, adresa companiei, adresa de e-mail profesională, numărul de telefon profesional, numărul de fax profesional, funcția, sectorul industrial și/sau informații despre cardul de credit.

Pentru a proteja numerele de carduri de credit, transferăm aceste informații pe plan extern, unui procesor de plăți certificat, printr-o pagină de plată găzduită pe site-ul web al acestuia, în conformitate cu reglementările PCI DSS. Furnizorul ne transmite numărul de card de credit înapoi sub formă de token. Compania noastră nu vede, nu procesează și nu stochează informații brute despre cardurile de credit ale clienților în niciunul din sistemele sau bazele noastre de date. Ne conformăm standardului PCI și atestăm aceasta prin chestionar anual de tip SAQ-D și scanări trimestriale de vulnerabilități efectuate și atestate de o agenție externă.

BRADY este un furnizor de servicii Business to Business (B2B). Toate operațiunile de procesare a datelor personale au o bază comercială, contractuală de furnizare de bunuri și servicii comunității comerciale. Cu toate acestea, orice date pe care le colectăm care pot identifica o persoană vor fi protejate și tratate așa cum dictează legile locale.

Datele personale sunt colectate activ când sunt oferite voluntar pe acest site web prin următoarele activități:

  • Ne trimiteți un e-mail sau completați și transmiteți un formular de solicitare a unui răspuns, de tip „contactați-ne". În acest caz, este posibil să utilizăm informațiile pe care le furnizați din numeroase motive, inclusiv pentru a vă răspunde la e-mail și a afla mai multe despre utilizatorii noștri.
  • Înregistrați un produs sau un material demonstrativ online. Utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a vă notifica dacă articolul dvs. a fost revocat sau necesită o actualizare sau când sunt lansate versiuni noi ale produsului sau materialului demonstrativ.
  • Transmiteți o solicitare de documentație, pentru un material demonstrativ, pentru un catalog o solicitare de mostră sau pentru un formular de înscriere la o listă de adrese e-mail. În acest caz, utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a vă trimite, online sau offline, materialele pe care le solicitați și pentru a vă contacta privind demonstrații de produse sau reduceri de prețuri.
  • Completați un formular de cerere pentru a primi anumite liste de prețuri. Utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a vă trimite listele de prețuri solicitate.
  • Vă înregistrați ca utilizator pe site-ul web. Utilizăm aceste informații pentru a vă confirma identitatea.
  • Descărcați anumite tipuri de software sau informații disponibile pe site. Utilizăm informațiile transmise în conexiune cu astfel de descărcări pentru a vă informa cu privire la lansări de software sau informații noi și pentru a înregistra cine a descărcat software-ul și informațiile disponibile pe acest Site.
  • Participați la o promoție, un concurs sau o loterie online. Utilizăm informațiile pe care le transmiteți pentru a stabili eligibilitatea și a vă contacta în legătură cu promoția, concursul sau loteria respectivă.
  • Completați formulare de sondaje, comentarii și întrebări. Utilizăm informațiile furnizate în aceste formulare pentru a vă răspunde la întrebări, a evalua produse și servicii și a ne înțelege mai bine acționarii, distribuitorii și clienții.
  • Solicitați o ofertă de preț sau plasați o comandă. Vă vom solicita informații generale de contact, facturare și expediere. Pentru comenzi, vom solicita o comandă de achiziție sau alte informații de plată, cum ar fi numărul și data expirării unui card de credit. Vom utiliza aceste informații pentru a efectua tranzacția și a livra informațiile, produsele sau serviciile pe care le-ați comandat și a colecta plata.
  • Transmiteți un formular de „Solicitare a unei autorizări de returnare a materialelor (RMA)". Utilizăm informațiile din acest formular pentru a vă ajuta să restituiți produsele pe care le-ați achiziționat. De asemenea, este posibil să utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a vă notifica dacă articolul dvs. a fost revocat sau necesită o actualizare sau când sunt lansate versiuni noi ale produsului.
  • Transmiteți un formular de tip Contactați un distribuitor BRADY / Găsiți un distribuitor BRADY. Informațiile pe care le transmiteți în acest formular sunt trimise distribuitorului pe care l-ați selectat sau dacă nu ați făcut o alegere, va fi selectat un distribuitor pe baza aplicației descrise.

Alte tipuri de uz intern al datelor personale

Folosind baza legală a Interesului legitim, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a vă furniza informații despre produsele și serviciile noastre care considerăm că v-ar putea interesa, cu excepția cazului în care ați indicat o preferință de a nu primi astfel de informații. Dacă alegeți să nu primiți acest tip de informații, contactați-ne printr-una din numeroasele moduri indicate în Secțiunea G - Drepturile dvs.

Utilizăm informațiile pe care le colectăm de la toate serviciile noastre pentru a ne îmbunătăți oferta de produse și servicii. De asemenea, utilizăm aceste informații pentru a vă oferi conținut personalizat - de exemplu, pentru a vă furniza rezultate de căutare și reclame mai relevante.

Când ne contactați prin site-ul nostru web sau Serviciul pentru clienți, este posibil să păstrăm o înregistrare a comunicării dvs. pentru a facilita rezolvarea oricăror probleme cu care v-ați putea confrunta. Este posibil să utilizăm adresa dvs. de e-mail pentru a vă informa cu privire la serviciile noastre, de exemplu să vă înștiințăm despre schimbări sau îmbunătățiri viitoare.

Procesarea datelor dvs. personale nu include stabilirea profilului și nici nu vă vor fi aplicate decizii automatizate.

Vă vom solicita acordul înainte de a utiliza informații în alt scop decât cele indicate în această Politică de confidențialitate.

Dezvăluirea sau procesarea datelor personale, așa cum este descrisă în această Politică, poate fi efectuată de către o parte din afara jurisdicției dvs. Pentru a ne îndeplini acordurile contractuale de a vă furniza produse personalizate, este posibil să transferăm informațiile personale pe care ni le-ați transmis prin acest site companiilor noastre afiliate și oricăror terți descriși în această Politică; este posibil ca toți sau unii din aceștia să aibă sediul în jurisdicții din străinătate, care să nu ofere „protecție adecvată" pentru datele personale, dar în acest scop am încheiat cu acești terți Reguli corporatiste obligatorii sau Acorduri contractuale standard.

Ne rezervăm dreptul de a dezvălui sau transfera orice informații personale colectate pe acest site:

  • pentru a proteja securitatea site-ului;
  • pentru a ne proteja compania și companiile afiliate împotriva răspunderii juridice;
  • pentru a răspunde la citații sau alte proceduri juridice;
  • în cazul în care considerăm, de bună credință, că legea o impune;
  • în conexiune cu orice vânzare, atribuire sau alt transfer, integral sau parțial, al activității sau companiei noastre sau al oricăror activități sau companii afiliate.

Oferim seria noastră de soluții de siguranță și identificare de înaltă calitate printr-o rețea de distribuitori specializați pe mai multe piețe/segmente. Pentru a vă îndeplini solicitarea, este posibil să partajăm informațiile pe care le-ați furnizat voluntar cu un distribuitor, pe baza aplicației dvs., pentru a vă oferi cele mai bune cunoștințe și servicii posibile.

Uzul extern al informațiilor furnizate voluntar

Vă atragem atenția că sunt situații în care partajăm cu terți informațiile pe care le furnizați voluntar pentru a vă îndeplini solicitarea.

Precum numeroase companii care le furnizează produse și servicii clienților, este posibil să contractăm alte companii și persoane pentru a îndeplini anumite funcții în numele nostru. Printre exemple se numără, fără limitare la: fabricarea și/sau onorarea comenzilor; livrarea de colete, corespondență și e-mail; verificarea corectitudinii adreselor; servicii de procesare a cardurilor de credit; cercetare care îmbunătățește calitatea serviciilor sau ofertelor furnizate dvs., inclusiv sondaje privind satisfacția clienților; sau verificarea creditului în cadrul comenzii dvs. Acești furnizori au acces la informațiile care le sunt necesare pentru a-și îndeplini funcțiile, dar le este strict interzis să le utilizeze în orice alte scopuri. Cu toate acestea, puteți oricând să „renunțați" la această utilizare a informațiilor pe care le furnizați voluntar, dar aceasta ne poate afecta capacitatea de a vă furniza servicii corespunzătoare și de a vă procesa comenzile (consultați Secțiunea G - Drepturile dvs.).

Forumurile publice, recomandările către contacte și recomandările din partea clienților

Este posibil să oferim aviziere electronice, bloguri sau săli de chat pe site-urile noastre web. Este posibil ca orice informații personale pe care decideți să le transmiteți pe un astfel de forum să fie citite, colectate sau utilizate de alte persoane care vizitează aceste forumuri și pot fi utilizate pentru a vă trimite mesaje nesolicitate. Nu suntem responsabili pentru informațiile personale pe care decideți să le transmiteți pe aceste forumuri.

Puteți alege să utilizați programul nostru de recomandări pentru a vă informa contactele cu privire la site-urile web și serviciile noastre. Când utilizați programul de recomandări, vă solicităm numele și adresa de e-mail a contactului. Îi vom trimite automat contactului un e-mail unic cu o invitație de a vizita unul din site-urile noastre web. Nu stocăm aceste informații.

Este posibil să publicăm o listă de clienți și recomandări ale acestora pe site-urile noastre web, inclusiv informații precum numele și funcțiile clienților. Obținem acordul fiecărui client înainte de a publica orice nume sau recomandări.

Integrarea serviciilor terțe

Este posibil ca site-urile web și serviciile noastre să vă permită să integrați serviciile cu diverse servicii online terțe, cum ar fi Google, Microsoft OneDrive sau Dropbox („Serviciu terț"). Pentru a beneficia de aceste funcții, este posibil să fie necesar să vă autentificați, să vă înregistrați sau să vă conectați la Serviciile terțe prin site-ul web sau serviciile noastre sau pe site-urile web ale furnizorilor de Servicii terțe respective. Când activați integrarea cu Serviciile terțe sau vă conectați la acestea prin site-ul web sau serviciile noastre, vom colecta informațiile relevante necesare pentru ca site-ul web sau serviciile noastre să poată accesa Serviciul terț respectiv. Nu stocăm datele dvs. de autentificare.

Când activați asocierea conținutului și datelor între site-ul web sau serviciile noastre și Serviciile terțe, este posibil ca Serviciile terțe să ne acorde acces la anumite informații pe care le-ați furnizat Serviciilor terțe; vom utiliza, stoca și dezvălui informațiile respective în conformitate cu această Politică de confidențialitate. Cu toate acestea, rețineți că modul în care Serviciile terțe utilizează, stochează și dezvăluie informațiile dvs. este guvernat de politicile terților respectiv, iar compania noastră nu își asumă nicio răspundere sau responsabilitate pentru practicile privind confidențialitatea sau alte acțiuni ale oricăror Servicii terțe care pot fi activate în cadrul site-ului web sau al serviciilor noastre.

 

Secțiunea F: Durata procesării

Vom stoca și procesa datele dvs. personale pe perioada necesară, în funcție de scopurile procesării, de relația contractuală dintre noi și respectând legile și reglementările privind conservarea înregistrărilor.

 

Secțiunea G: Drepturile dvs.

Diverse persoane au preocupări diferite privind confidențialitatea. Obiectivul nostru este să indicăm în mod clar ce informații colectăm, astfel încât să puteți lua decizii în cunoștință de cauză privind modul în care sunt utilizate. În consecință, vă informăm că aveți drepturile următoare în privința datelor dvs. personale:

Dreptul de acces și dreptul de a obține o copie:

Aveți dreptul de a obține fără impedimente și în orice moment accesul la datele dvs. personale, precum și dreptul de a primi informații despre scopul în care le procesăm.

Dreptul de rectificare, ștergere sau restricționare:

Aveți opțiunea de a partaja datele dvs. personale cu noi. De asemenea, aveți dreptul de a ne solicita să rectificăm sau să ștergem datele dvs. personale, în măsura în care aceasta nu afectează executarea niciunor obligații contractuale. Confirmați că înțelegeți faptul că refuzul de partaja date sau solicitarea de a șterge aceste date va face imposibilă furnizarea anumitor servicii și/sau produse. De asemenea, puteți solicita ca procesarea datelor dvs. personale să fie restricționată.

Dreptul de a obiecta:

Aveți, de asemenea, dreptul de a obiecta împotriva utilizării datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct.

Dreptul la portabilitatea datelor:

Aveți dreptul de a obține datele dvs. personale care sunt procesate de compania noastră într-un format structurat, utilizat frecvent și lizibil electronic și/sau de a transfera aceste date la alt operator de date.

Dreptul de revocare a acordului:

Când procesarea datelor se bazează pe acordul dvs., aveți dreptul de a vă revoca acordul.

Exercitarea drepturilor:

Vă puteți exercita drepturile contactându-ne în modurile următoare:

Solicitările de revocare a acordului de a primi e-mailuri pot fi făcute, de asemenea, direct în fiecare e-mail.

Dreptul de a depune o reclamație:

Aveți dreptul de a depune o declarație la Belgian Privacy Commission (Comisia pentru protecția confidențialității din Belgia): Commission for protection of personal life, Drukpersstraat 35, 1000 Brussels, Tel. +32 (0)2 274 48 00, Fax +32 (0)2 274 48 35, e-mail: commission@privacycommission.be.

Aceasta nu afectează o procedură în fața unui tribunal civil.

Dacă ați suferit daune cauzate de procesarea datelor dvs. personale, puteți depune o reclamație pentru daune.

 

Secțiunea H: Siguranța și confidențialitatea

Am adoptat măsuri de siguranță care sunt adecvate atât la nivel tehnic, cât și organizațional, pentru a evita distrugerea, pierderea, falsificarea, modificarea, accesul neautorizat sau notificarea privind datele personale în mod accidental de către un terț, precum și procesarea neautorizată a acestor date.

Ne străduim să ne protejăm organizația și utilizatorii împotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii sau distrugerii neautorizate a informațiilor pe care le deținem. În special:

  • Criptăm numeroase din serviciile noastre prin SSL.
  • Este posibil să vă oferim verificarea în doi pași când vă accesați Contul pe site-ul nostru web.

Nu ne asumăm nicio răspundere pentru daunele directe sau indirecte cauzate prin utilizarea incorectă sau necorespunzătoare a datelor personale de către un terț.

Veți respecta în permanență standardele de siguranță, de exemplu evitând orice acces neautorizat la datele de autentificare și codul dvs. de acces. Vă revine în mod exclusiv responsabilitatea pentru utilizarea Site-ului web pe computer, adresa IP și datele de identificare, precum și pentru confidențialitatea acestuia.

 

Secțiunea I: Conformitatea și colaborarea cu autoritățile de reglementare

Verificăm în mod regulat conformitatea cu Politica de confidențialitate. De asemenea, aderăm la mai multe cadre de autoreglementare, inclusiv cadrul Scutului de confidențialitate UE-SUA. Când primim reclamații formale în scris, vom contacta persoana care a făcut reclamația în vederea soluționării acesteia. Vom colabora cu autoritățile de reglementare corespunzătoare, inclusiv autoritățile locale de protecție a datelor, pentru a rezolva orice reclamații privind transferul datelor personale pe care nu le putem soluționa direct cu utilizatorii.

 

Secțiunea J: Modificările

Politica de confidențialitate se poate modifica din când în când. Nu vă vom diminua drepturile indicate în această Politică de confidențialitate fără acordul dvs. explicit. Vom publica orice modificări ale Politicii de confidențialitate pe această pagină și, dacă modificările sunt semnificative, vom furniza o notificare mai proeminentă (inclusiv, pentru anumite servicii, o notificare prin e-mail privind modificările Politicii de confidențialitate). De asemenea, vom păstra versiunile anterioare ale acestei Politici de confidențialitate într-o arhivă pe care o puteți consulta.

 

Secțiunea K: Informații de contact și implementarea

Informații de contact

Dacă aveți întrebări sau preocupări privind politica noastră de confidențialitate, ne puteți contacta la privacyeurope@bradycorp.com sau prin oricare din mijloacele indicate în Secțiunea G.

Implementarea

Recurgem la autoevaluare pentru a asigura conformitatea cu această politică de confidențialitate și verificăm periodic dacă politica este corectă, dacă cuprinde toate informațiile care trebuie acoperite, dacă este afișată proeminent, implementată complet și accesibilă. Încurajăm persoanele interesate să ne transmită orice nemulțumiri sau preocupări folosind informațiile de contact furnizate în această secțiune, iar noi vom investiga și vom încerca să soluționăm orice probleme privind utilizarea și dezvăluirea informațiilor personale.